22 Ocak 2014 Çarşamba

Van'da Deprem Anı 7.2 Şiddetinde Olan Depremin Yaşandığı Saniyeler Yeni Görüntüle


23 Ekim Pazar 2011 günü Van'da meydana gelen 7.2'lik depremi anı, saniye saniye AA Muhabiri Özkan Bilgin tarafından kaydedildi. \n \nVan'da Deprem Anı 7.2 Şiddetinde Olan Depremin Yaşandığı Saniyeler Yeni Görüntüler - . \n \nVan'da 7.2 Büyüklügünde Deprem. VAN'DA 7,2'LİK DEPREM: 87 ölü Van'daki 7,2 büyüklüğündeki deprem Doğu Anadolu'nun tamamını, Karadeniz ve G.Doğu'nun da bazı. \n \nVan'da 5.2 Şiddetinde Deprem ~ Bayram Otel Yıkıldı Van sallanmaya devam ediyor. 7.2'lik büyük depremin ardından yaralar sarılmaya çalışırken Van bir kez daha. \n \nVan'da meydana gelen 7.2'lik deprem anı (23.10.2011) \n \nDeprem Görüntüleri Nasıl Kameraya Yansıdı Derseniz Cevap: Ben Kameradan Kayıt Yapıyordum Dışarıdaki Güzel Görüntüleri Kaydederken Yanlış Bastım Herhalde Kapa. \n \n23 ekim 2011 van deprem anı 7.2 Earthquake turkey. \n \nVan'da merkez üssü Tabanlı köyü olan 6.6 büyüklüğünde deprem sonrası halk panikle sokağa fırladı. VAN DEPREMİ VAN MERKEZDEN İLK GÖRÜNTÜLER. Erciş Depremi ilk. \n \nDidim Yeni Deprem 6.1 Deprem Görüntüleri Kameraya İşte Böyle Yansıdı Deprem Görüntüleri Nasıl Kameraya Yansıdı Derseniz Cevap: Ben Kameradan Kayıt Yapıyordum. \n \nİstanbul'da saat 16.16'da deprem meydana geldi. Depremin merkez üssü Çanakkale ve büyüklüğü 6,2. \n \nVan deprem anı, tüm açıklığıyla. Facebook: Facebook: Twitter: . \n \n7.2'lik depremin ardından tüm Türkiye'nin yardım için seferber olduğu Van'da yardımların dağıtımında sıkıntı yaşanıyor. CNN Türk muhabiri Ahu Özyurt, yardım . \n \nVan'da 7.2 deprem Son dakika görüntüleri. \n \n2. van depreminde yıkılan otellerin canlı kamera görüntüleri. \n \nVan'da meydana gelen 7.2 lik depremin ardindan saat 13:15 te cekilen videoda sarsintinin az hissedildigini goruyoruz ama hicte oyle degil. \n \nVan'da 7.2'lik deprem. \n \nvanda deprem 7.2 van earthquake turkuaz avm turkuaz bowling 23.10.2011. \n \nzüccaciye center önü deprem anı. \n \nMerkez üssü Ölüdeniz açıkları olan 6.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem geniş bir alanda hissedilirken halk panik yaşadı. Merkez üssü Ölüdeniz açıkl. \n \n Van'da meydana gelen 7.2'lik depremin en büyük hasarı yarattığı Erciş'te, arama kurtarma çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. 70 ka. \n \n